معرفی بازی دزدان دریایی کوچک (Tiny Epic Pirates)

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۱۰۶ مدرسه بازی‌پردازی معرفی بازی
دزدان دریایی کوچک یک بازی ۴۵ دقیقه‌ای با ماجراجویی ۱ تا ۴ بازیکن در دریاهای آزاد، با استفاده از یک سیستم مکانیکی متغیر صفحه چرخان و ترکیب چند عملیات در صفحه بازی است.
معرفی بازی دزدان دریایی کوچک (Tiny Epic Pirates)

مترجم: ماریا علیزاده

دزدان دریایی کوچک

دزدان دریایی برای شهرت و ثروت به دریاها می‌روند!

 

تعداد بازیکنان: ۴-۱ بازیکن

زمان بازی: ۶۰-۳۰ دقیقه

سن مناسب بازیکنان: ۱۴+

وزن: -

طراح: Scott Almes

هنرور: Chip Cole , Nikoletta Vaszi , Ian Rosenthaler , Benjamin Shulman , Felix Wermke

ناشر: Gamelyn Games

طبقه‌بندی

تاس

اکتشافی

دریایی

دزدان دریایی

مکانیزم‌ها

تاس اندازی

بازار

نقاط حرکت

برداشت و تحویل

صفحه چرخان

بازی انفرادی / تک‌بازی

تنظیم متغیر

خانوادگی

زمان تولید بازی

عدم انتشار تا این لحظه

سرمایه‌‌گذار: Kickstarter

 

شرح بازی

دزدان دریایی کوچک یک بازی ۴۵ دقیقه‌ای با ماجراجویی ۱ تا ۴ بازیکن در دریاهای آزاد، با استفاده از یک سیستم مکانیکی متغیر صفحه چرخان و ترکیب چند عملیات در صفحه بازی است.

در جنگ دزدان دریایی کوچک، شما کنترل یک کشتی دزدان دریایی را با هدف دفن مقادیر عظیمی از ثروت در جزایری که از چشم همه مخفی خواهد بود در دست خواهید گرفت.

در هر نوبت، شما به عنوان کاپیتان و ناخدای کشتی دزدان دریایی، فرمان حرکت کشتی خود را در دست می‌گیرید و با انتخاب هر کدام از اقداماتی که در دسترس شما هستند همچون عملکردهای غارت، تجارت، خدمه، حمله یا جستجو به سمت هدف حرکت می‌دهید. هر بازیکن یک ترتیب تصادفی و منحصربه‌فرد از این اقدامات را در صفحه چرخان خود دارد. هر بازیکن در هر نوبت از بازی می‌تواند کشتی خود را به حرکت درآورد.

پایان بازی

هنگامی‌که یک بازیکن سه گنج را دفن کند، بازی به پایان می‌رسد. برای انجام این کار‌، ابتدا یک بازیکن باید مقدار طلای مورد نیاز برای دفن در نقاط مختلف دفن نقشه را به‌دست آورد. بعد از اینکه همه بازیکنان تعداد دفعات مساوی داشته‌اند، بازیکنی که سه گنج را دفن کند، برنده بازی می‌شود. شرایط توسط بازیکنی که بالاترین جایگاه را داشته باشد، و پس از آن به وسیله بازیکنی که بیشترین طلا را در اختیار دارد، تعیین می‌شود.

 

 

عملکردها

  • غار ت به شما این امکان را می‌دهد که از مستعمرات با نرخ بسیار منطقی غنیمت به دست بیاورید. لحظه شگفت‌انگیز این عملکرد هنگامی است که مذاکرات زمانی که در حال وقوع اشتباه هستید، چگونه تغییر می‌کند. «یک جعبه باروت برای یک پیمان بدون ضرر؟ تبادل منصفانه‌ای به نظر می‌رسد.»
  • تجارت به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهای نامرغوب خود را در ازای طلا در بازار سیاه بفروشید. هر بازار فقط به یک کالای خاص علاقه‌مند است، بنابراین مطمئن شوید که در مسیر درست حرکت می‌کنید. زمان‌بندی درست و یا اشتباه همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اگر کالای خود را در زمان اشتباه بفروشید، آورده کمی برای شما دارد.
  • سکاندار، خدمه جدیدی را به کشتی دزدان دریایی در حال پیشرفت شما، اضافه می‌کند. وجود خدمه‌ها برتری جنگی کشتی شما را افزایش می‌دهند و توانایی‌های جدیدی را برای هرکدام از پره‌های فرمان حرکت کشتی شما می‌گشاید، و این کار را هر بار که بخواهید انجام دهید شما را قدرتمندتر می‌کند!
  • حمله به کشتی‌های بازرگانی و سایر دزدان دریایی باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد. همچنین یک روش عالی برای به‌دست آوردن طلا و غنیمت بیشتر برای فروش است. به اندازه کافی یک تهدید باشید و ممکن است تبدیل به یک افسانه دریا شوید!
  • دریاهای آزاد را برای گنجینه‌های به‌جا مانده از ارواح سرگردانی که پیش از شما بودند جستجو کنید. قطعات و ابزار کشتی‌های قدیمی را برای استفاده در زمان لازم بررسی و کندوکاو کنید. مکن است این قطعات برای شما نجات بخش باشد و یا خوش‌شانس باشید و چیزی پیدا کنید که ارزش فروش داشته باشد. ‌‌‌

 

منبع

کلید واژه ها: معرفی بازی


نظر شما :