همایش مجازی « کرونا و زندگی » توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰ کد : ۲۰۰۷ شُعَب سازمان دانشجویان
همایش مجازی کرونا و زندگی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان چهار محال و بختیاری و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد با حضور اساتید روانشناسی و مشاوره به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، همایش مجازی کرونا و زندگی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان چهار محال و بختیاری و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد با حضور اساتید روانشناسی و مشاوره به ۶، ۸ و ۱۰ آبان ماه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.
کارگاه برنامه ریزی مدیریت استراتژیک زمان و زندگی با حضور سمانه زارعان نویسنده و مشاور کسب و کار و کارآفرینی یکشنبه ۶ آبان‌ماه و به مدت دو ساعت به بررسی روش‌های برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از زمان در شرایط کرونا پرداخت.

در روز ۸ آبان‌ماه نیز کارگاه مدیریت خانواده با حضور دکتر محمد ربیعی، استاد دانشگاه و مشاور خانواده و ازدواج برگزار شد.
ربیعی ضمن اشاره به چالش‌های ایجاد شده در فضای خانواده در میان والدین، زوجین و فرزندان با توجه به شرایط کرونا، راهکار های مقابله با این چالش‌ها، اصلاحیات رفتاری اعضای خانواده و نحوه تبدیل این آسیب ها به فرصت را مطرح کرد.
در روز آخر همایش، کارگاه جنبه‌های روانشناسی مقابله و پیشگیری کرونا با حضور دکتر امین مختاری، روانشناس و عضو انجمن روانشناسان آمریکا و کارشناس رادیو وتلوزیون برگزار شد. که در این برنامه تاثیر به سزای حفظ سلامت روان و حصول به این مهم در رابطه با مقابله و مبارزه با کرونا بررسی و راهکار هایی برای مدیریت فضای روانی و حفظ سلامت روان مطرح شد.
گفتنی است کارگاه‌های این همایش مجازی بصورت آنلاین از سامانه آموزشی اسکای روم، رویتاب جهاددانشگاهی و سایت آپارات جهت استفاده متقاضیان شرکت در همایش و به خصوص دانشجویان قابل مشاهده بود.
 


نظر شما :