فوتبال پشت سیم‌های خاردار؛

نشریه دانشجویی «حرکت» منتشر شد

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۴ کد : ۲۰۳۹ معرفی نشریات دانشجویی
شماره هفتم نشریه دانشجویی «حرکت» نخستین نشریه ورزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به صاحب امتیازی سیدمحمد حسین قاسمی و مدیر مسئولی مهدی حقیقت‌جو و سردبیری محمد توفیقی زواره، به صورت دو ماهنامه منتشر شد.
نشریه دانشجویی «حرکت» منتشر شد

"مسیر سرخ / مروری بر عملکرد درخشان تیم پرسپرلیس در فصول اخیر"، "ان‌بی‌اِی دیوانه / نگاهی به بازی های دور اول پلی‌آف"، "بدن‌سازی یا آمادگی جسمانی؟ "، "سیتی‌؛ آرامش قبل از طوفان یا بعد از طوفان؟ "، "بازگشت تدریجی یک رؤیا / یکه‌تازی میلان در پساکرونا"، "پشت‌پرده یک قانون تاریخی / کندوکاوی در باب قانون منع جذب خارجی ها در فوتبال"، "فوتبال پشت سیم‌های خاردار"، "یک بهمن والیبالی / گزارش مسابقات والیبال بین دانشگاهی" و "ورزش از دریچه سینما" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.


در بخشی از مطلب پشت پرده یک قانون تاریخی آمده است:
«ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران در شرایطی محدود شده که در فصل ۹۸ - ۹۷، پرسپولیس در لیگ برتر و گل‌گهر در لیگ یک با سرمربی خارجی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، و آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران نیز خارجی بوده‌است. حتی خود آقای نصیرزاده دو بار اشاره کرده‌اند که اجرای این قانون می‌تواند منجر به تضعیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و حتی کاهش سهمیة ایران در معتبرترین آوردگاه آسیایی گردد.»


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نشریات دانشجویی


نظر شما :