برگزاری شب شعر «قاف» همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در زنجان

۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۲۱۳۶ شُعَب سازمان دانشجویان
برنامه بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ساعت ۲۱ روز ۱۳ دی‌ماه امسال با حضور ۱۰ شاعر برجسته در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
برگزاری شب شعر «قاف» همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور شاعرانی از استان‌های تهران، زنجان، قم، یزد و خوزستان و بین‌المللی از کشورهای افغانستان و پاکستان و با شعرخوانی بصورت مجازی اجرایی خواهد شد.
شاعر آیینی برجسته ملی «علی حنیفه» نیز مهمان حضوری برنامه در حسینیه اعظم زنجان خواهد بود.
نمایشگاه گرافیکی و طراحی شاعران با موضوع شهید قاسم سلیمانی و پخش قطعات تصویری در رابطه با شهید سلیمانی، از جمله برنامه‌های جنبی بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که استاد حسن ترخوانه از هنرمندان نامی استان، به سفارش حوزه هنری استان زنجان ۲ اثر درباره حاج قاسم سلیمانی خلق کرده است که در همین مراسم از آنها هم رونمایی خواهد شد.
قابل ذکر است این بزرگداشت به صورت زنده از طریق سایت رویدادهای فرهنگی جهاددانشگاهی (رویتاب)، صفحه اینستاگرامی حسینیه اعظم زنجان و صفحه رسمی هیئت آنلاین پخش خواهد شد.
این برنامه از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با همکاری بسیج هنرمندان، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دفتر ادبیات حسینیه اعظم، حوزه هنری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم‌پزشکی و دفتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: سردار سلیمانی


نظر شما :