به بهانه بیست و سومین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛

مسابقات «اسم‌کارتیل» مهمان مجازی جمع‌های خانوادگی و دوستانه دانشجویان

/سازمان دانشجویان، فراگیرترین شبکه توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی/
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۸ کد : ۲۵۹۷ اسلایدر اخبار بازی
«مدرسه بازی‌پردازی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی» با مشارکت «باهمزی» قصد دارد تا به مناسبت بیست‌وسومین سالگرد تاسیس این سازمان، مسابقات آنلاین «اسم‌کارتیل» را برگزار نماید.
مسابقات «اسم‌کارتیل» مهمان مجازی جمع‌های خانوادگی و دوستانه دانشجویان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مدت‌هاست که به علت شیوع ویروس کرونا، لذت انجام بازی‌های دورهمی و خانوادگی سلب شده است. در این شرایط خاص، از همه دانشجویان و جوانان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا به همراه خانواده‌شان، در مسابقه پرهیجان «اسم‌کارتیل» ثبت‌نام نمایند.
جایزه نفر اول این مسابقات ۵۰۰۰۰۰ تومان، جایزه نفر دوم ۳۵۰,۰۰۰ تومان و نفر سوم مشترک: هر نفر ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.
مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه است و مسابقات در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به صفحه ثبت نام مسابقه در سامانه رویتاب به آدرس roytab.ir/15 مراجعه کنید.
ظرفیت محدود است. پس فرصت را از دست ندهید که رقبای شما برای به دست آوردن جوایز بازی از همین حالا خود را آماده می‌کنند.


بازی «اسم‌کارتیل»، نسخه کارتی بازی «اسم‌فامیل» می‌باشد که از ۲ دسته کارت بازی تشکیل شده است. در این بازی، نیازی به کاغذ و خودکار نیست و تنها با استفاده از کارت‌های حرف و موضوع، بازی اجرا خواهد شد. به این صورت که یک کارت «حرف» برداشته و مثلاً حرف «ب» می‌آید و یک کارت موضوع هم از روی دسته کارت‌ها برمی‌داریم که برای مثال موضوع «اسم» می‌آید. در نتیجه ما باید یک اسم با حرف «ب» بگوییم. برای آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانید به آپارات «باهمزی» به این لینک مراجعه کنید.


گفتنی است، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه (ارتقا) مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه در ۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۷ تأسیس شد.

 

 

‌‌‌‌‌‌
 

کلید واژه ها: بیست و سومین سالگرد مسابقه آنلاین بازی کارتی


نظر شما :