معرفی تیم برتر مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در استان کهگیلویه و بویراحمد

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۱ کد : ۲۷۱۷ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مرحله ‌نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و به نقل از ایسنا، ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه مرحله نهایی این مسابقات گفت: مرحله ‌نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در یاسوج، مرکز استان، با برتری تیم «ایران سرای من(احسان یوسفی و علی غزنوی)»  از دانشگاه‌های علوم تحقیقات تهران و پیام نور یاسوج پایان یافت.
وی ادامه داد: این مرحله از مسابقات بین دو تیم «ایران سرای من» از علوم تحقیقات تهران و پیام نور یاسوج و «گفتمان وحدت و مقاومت» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با گزاره «فساد اقتصادی و اداری در ایران ریشه ساختاری دارد»، به‌ صورت حضوری در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار و با رأی داوران، تیم «ایران سرای من» به عنوان تیم برتر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه یافت.
اکبری تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد، از ۲۲ آذر ماه امسال با حضور ۸ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان به صورت حضور برگزار شد.
گفتنی است که به تیم اول، جایزه نقدی اهدا خواهد شد و همچنین تیم برتر مجوز شرکت در مرحله مسابقات مناظره منطقه‌ای را دریافت می‌کند و به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شود.
 


نظر شما :