جلسه امکان سنجی احداث دبیرستان دوره دوم پسرانه در منطقه گلحصار کهریزک

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۷ کد : ۲۷۷۴ مهرباران
حوزه محرومیت زدایی سازمان دانشجویان با همکاری خیریه زمینه سازان ظهور، در راستای ریشه کنی فقر و ایجاد عدالت اجتماعی، اقدام به بررسی یکی از مناطق کم برخوردار اطراف شهر تهران نموده است که از پنج جهت توسط بهشت زهرا، پالایشگاه نفت، محل دفن زباله ها، آسایشگاه کهریزک و شهرک های صنعتی احاطه شده است و به همین دلیل موجب اهمیت خاص این منطقه و ساکنین آن شده است.

بنا به بررسی های اولیه انجام شده، منطقه گلحصار دارای ۱۶ هزار نفر سکنه است که علی رغم نزدیک بودن به مناطق صنعتی و تجاری پایتخت، مورد کم لطفی و کم توجهی مسئولین قرار گرفته است به طوری که به دلیل نبود مدرسه، بیش از.... دانش آموز پسر بازمانده از تحصیل در مقطع دبیرستان دوره دوم دارد. حال آنکه یکی از ارکان محرومیت زدایی، آموزش است و نیاز به توجه ویژه مسئولین امر دارد.
لازم به ذکر است دبیرستان دوره اول پسرانه در گلحصار، بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و برای استفاده مجدد نیاز به بازسازی و مستحکم سازی دارد.

در همین راستا، دبیرخانه مهرباران وظیفه خود میداند که به قدر قوت خویش، گامی در راستای ایجاد عدالت آموزشی بردارد و پس از اتمام امکان سنجی، وارد فاز اجرایی شود.

طبق بررسی های اولیه که با حضور مدیریت آموزش و پرورش منطقه کهریزک، جناب آقای افضلی و مدیریت مدرسه دوره اول، انجام شده است، منطقه گلحصار نیاز به یک دبیرستان ۱۵ کلاسه دارد که هزینه احداث آن حداقل ۴ میلیارد تومان تخمین زده شده است. لذا از تمامی خیرین مدرسه ساز و متولیان امر دعوت به عمل می آید تا در این امر خداپسندانه، ما را یاری فرمایند.


نظر شما :