اعلام فراخوان اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی

۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۸۱۲ اسلایدر مدرسه بازی‌پردازی
فراخوان اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی در راستای آموزش، فرهنگ سازی، سرگرمی و حل مسئله در صنعت حمل و نقل ریلی منتشر شد.
اعلام فراخوان اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، نسترن افشم دبیر اجرایی رویداد طراحی بازی‌های ریلی با اعلام این خبر گفت: از روش‌های موثر آموزشی، ایجاد موقعیت‌های یادگیری تعاملی است. همچنین تلفیق آموزش با بازی، در یادگیری افراد نقش به سزایی دارد.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج و تولید بازی‌های داخلی، مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد با برگزاری این رویداد ضمن ترویج فرهنگ ریلی با رویکرد تفریح و سرگرمی، یادگیری موثر، سریع‌تر و پایدارتر را نیز فراهم نماید.
افشم با بیان اینکه این رویداد با طراحی بازی در سه زمینه بازی دیجیتال، رومیزی و محیطی اجرا می‌شود اذعان داشت: این رویداد با محورهای آشنایی با مشاغل ریلی، ارتقا مهارت‌های کارکنان، ارتقای ایمنی و شناسایی مسائل پر ریسک صنعت ریلی، ارائه خدمت مطلوب به مسافرین، توسعه برند راه‌آهن، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی مخاطبان و شادی‌آفرینی در جامعه و انجام مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.
رویداد طراحی بازی‌های ریلی، به عنوان یک رویداد مساله‌محور و با تاکید بر مهارت‌آموزی به همت «مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با حمایت «سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی»، «انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی»، «انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی»، شرکت‌های «باهمزی»، «دانا‌دل»، «اسکیپ‌روم دات آی آر» و «گروه سرگرمی آفلاین» برگزار خواهد شد.
کلیه متخصصان، ایده‌پردازان و علاقه‌مندان جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ می‌توانید به سایت www.raievents.ir یا آدرس rai.inno در شبکه‌های اجتماعی مراجعه یا با شماره ۰۹۱۰۷۸۷۸۱۲۸ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است؛ جایزه ۳۰ میلیون تومانی برای ایده برتر این رویداد و جایزه ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی برای ایده دوم و سوم در نظر گرفته شده است.



 


نظر شما :