صبح فردا صورت می‌گیرد؛

افتتاحیه دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین»

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۳ کد : ۲۸۳۳ اسلایدر دبیرخانه جهاد روایت و تبیین
در راستای بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم جهاد تبیین و ضرورت روایت حقیقت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف آن‌ها، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین» را افتتاح خواهد کرد.
افتتاحیه دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان، این برنامه روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ صبح در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر روح الله شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی؛ حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزایی، رئیس دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه‌ای در قم و نویسنده کتاب «جهاد تبیین» و دکتر عباس سلیمی نمین، نویسنده و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این نشست از نشان دبیرخانه دانشجویی «جهاد روایت و تبیین» و همچنین سایت آن، با حضور میهمانان این برنامه، دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و دکتر رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی رونمایی خواهد شد.
این دبیرخانه در نظر دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی و وقایع مرتبط با آن را در حوزه‌های مختلف از طریق گفتگو، نشست و همایش با حضور شخصیت‌های ملی و اساتید حوزه انقلاب اسلامی و همچنین استفاده موضوع‌محور از منابع مرتبط با وقایع انقلاب اسلامی با مشارکت دانشجویان سراسر کشور تبیین و روایت نماید.
علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و یا از طریق صفحه رسمی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به آدرس instagram.com/sccir1383 و یا از طریق سایت رویتاب www.roytab.ir در این نشست شرکت کنند.
 


نظر شما :