انتصاب مشاوران سازمان دانشجویان ایران

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۵ کد : ۲۸۶۵ اخبار سازمان اسلایدر
رضا فریدزاده؛ سرپرست سازمان دانشجویان ایران طی احکام جداگانه‌ای «مشاور رییس سازمان در امور تحول سازمانی» و «مشاور رییس سازمان دانشجویان » را منصوب کرد.
انتصاب مشاوران سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، جناب آقای دکتر امین جلال منش به عنوان «مشاور رییس سازمان در امور تحول سازمانی» منصوب گردید. در بخشی از این حکم آمده است:
تدوین طرح دقیق و عمیق تحول سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بر اساس منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و ایجاد زمینه‌های لازم برای اجرایی شدن مرحله به مرحله این طرح، مورد انتظار است. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.


همچنین در حکمی دیگر جناب آقای عباس حسین نژاد به عنوان «مشاور رییس سازمان دانشجویان» منصوب گردید که در بخشی از این حکم آمده است:
امیدوارم با بهره گیری از دانش، مهارت و خلاقیت حاصل از سال‌ها فعالیت مفید و با برکت در عرصه فرهنگ، هنر و ادبیات، ضمن همفکری و همراهی با اینجانب، زمینه‌های ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی سازمان دانشجویان را با تاکید بر نوآوری‌های مورد نیاز فرهنگی در دانشگاه‌ها در جهت تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فراهم آورید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی


نظر شما :