جلسه داوری و منتورینگ اولین دوره رویداد ملی بازی‌های ریلی برگزار شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۶ کد : ۲۸۹۶ اسلایدر مدرسه بازی‌پردازی
جلسه داوری و منتورینگ اولین دوره رویداد ملی بازی‌های ریلی شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور متخصصان صنعت ریلی و طراحی بازی برگزار شد.
جلسه داوری و منتورینگ اولین دوره رویداد ملی بازی‌های ریلی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران؛ رویداد ملی بازی‌های ریلی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج و تولید بازی‌های داخلی به همت مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج فرهنگ ریلی با رویکرد تفریح و سرگرمی، یادگیری موثر، سریع‌تر و پایدارتر طراحی و برگزار گردید.
گفتنی است این رویداد با محورهای آشنایی با مشاغل ریلی، ارتقا مهارت‌های کارکنان، ارتقای ایمنی و شناسایی مسائل پر ریسک صنعت ریلی، ارائه خدمت مطلوب به مسافرین، توسعه برند راه‌آهن، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی مخاطبان و شادی‌آفرینی در جامعه و انجام مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود. رویداد طراحی بازی‌های ریلی، به عنوان یک رویداد مساله‌محور و با تاکید بر مهارت‌آموزی به همت «مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با حمایت «سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی»، «انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی»، «انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی»، شرکت‌های «باهمزی»، «دانا‌دل»، «اسکیپ‌روم دات آی آر» و «گروه سرگرمی آفلاین» در حال برگزاری است.
در این جلسه، ۴۱ ایده راه یافته و برگزیده به این مرحله ایده‌های خود را برای گروه داوران و منتورهای حوزه ریلی و بازی به صورت برخط و ویدئویی ارائه کردند.
مرحله اول این رویداد که در اسفند سال گذشته برگزار شده بود بیش از ۱50 ایده دریافت و ثبت شده بود که از میان آنها ۴۱ ایده به مرحله دوم راه یافت تا نهایتا پس از منتورینگ، ایده‌های برتر مشخص و معرفی شوند.
در این جلسه ۱۰ داور از منتورهای حوزه صنعت ریلی، آقایان مهدی رشیدی، محسن درگزی، مهرداد اکبری، مسعود مظفری، مهدی شهیدی، داوود منصوری و عبدی پور و خانم‌ها سپیده سهرابی و نسترن افشم و دو داور از منتورهای حوزه بازی، آقایان احسان عبدی فر و صمد خطیبی حضور داشتند.
 

کلید واژه ها: مدرسه بازی پردازی سازمان دانشجویان ایران بازی ریلی


نظر شما :