برگزاری جلسه همکاری بین سازمان دانشجویان ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۱ کد : ۲۹۳۲ اخبار سازمان
جلسه همفکری و همکاری بین سازمان دانشجویان ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران در راستای اجرای برنامه‌های مشترک برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانشجویان کشور برگزار شد.
برگزاری جلسه همکاری بین سازمان دانشجویان ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران

به گزارش سازمان دانشجویان ایران، در این جلسه که روز سه‌شنبه، یازدهم مرداد با حضور دکتر رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان ایران و دکتر علی رمضانی مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران در محل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، طرفین درمورد زمینه‌ها و محورهای همکاری مشترک گفتگو و تبادل نظر کردند.

برگزاری جشنواره کتابخوانی ویژه دانشجویان؛ مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در قالب کمیتۀ دانشجویی؛ فعال‌سازی تشکل اهل قلم دانشجویی؛ انجام کارهای نمادین و گزین در میان دانشجویان با هدف ترویج کتابخوانی؛ مشارکت در برنامه‌های مربوط به هفتۀ کتاب و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فیمابین از اهم موارد همکاری بود که در این جلسه در خصوص آن‌ها گفتگو شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران مؤسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که به‌منظور نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با انگیزه اعتلا و شکوفایی شئون فرهنگ، کتاب و ادبیات ایران تأسیس شده است و فعالیت دارد و به‌عنوان معینِ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌ها و برنامه‌های گوناگون فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی را اجرا می‌کند.

کلید واژه ها: خانه کتاب و ادبیات سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی کتابخانه‌ اسباب‌بازی


نظر شما :