برگزاری جلسه مربی‌گری و مشاوره رویداد طراحی بازی‌های ریلی

۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۴ کد : ۲۹۸۸ اخبار سازمان مدرسه بازی‌پردازی
جلسه مشاوره اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
برگزاری جلسه مربی‌گری و مشاوره رویداد طراحی بازی‌های ریلی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سومین جلسه مشاوره اولین رویداد طراحی بازی‌های ریلی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به دو صورت حضوری و مجازی در تاریخ  چهارشنبه و پنج‌شنبه  4 و 5 آبان 1401 در محل خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد. 

این رویداد که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج و تولید بازی‌های داخلی برگزار می‌شود، توسط مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با همکاری «سازمان دانشجویان ایران» و «بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای»، «انجمن تولیدکنندگان بازی»، «انجمن بازی‌های فکری» و بخش خصوصی در حال برگزاری است.  
سومین جلسه منتورینگ و مربی‌گری این رویداد جهت بهبود و اصلاح ایده‌ها و بازی‌های طراحی‌شده شرکت‌کنندگان برگزار شد. مربیان این جلسات آرمین مسرور، طراح و تولیدکننده بازی؛ حامد تاملی، نائب‌رئیس انجمن تولیدکنندگان بازی و علی طباطبایی؛ مسئول دبیرخانه مدرسه بازی‌پردازی سازمان دانشجویان ایران بودند.
گفتنی است این رویداد از سال گذشته با بیش از 140 ایده بازی در سه محور رومیزی، محیطی و دیجیتال آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 16 ایده به بخش انتهایی رسیده‌اند و از این میان، یک بازی محیطی، 11 بازی رومیزی و 4 بازی دیجیتال طراحی شده است. 
 

مشاهده گالری تصاویر

کلید واژه ها: بازی ریلی طراحی بازی بازی پردازی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی بازی‌سازی


نظر شما :