آغاز دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان ایران

اولین جلسه از دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» با حضور دکتر عبدالحسین خسروپناه ویژه معاونان، مدیران فرهنگی و اعضای هیئت‌علمی جهاددانشگاهی برگزار شد.
آغاز دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، اولین جلسه از دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» با تدریس حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه به‌صورت برخط، در تاریخ چهارشنبه 2 آذر ساعت 10 تا 12 توسط مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان با حضور و مشارکت معاونان و مدیران فرهنگی و نیز اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی سراسر کشور برگزار شد. 
نخستین جلسه این دوره شامل توضیح مبانی و مفاهیم فرهنگی و مباحث پایه‌ای دوره بود و دکتر خسروپناه گفت: اهمیت شناخت جریان‌های ضدفرهنگی مطابق با فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که جهاددانشگاهی به‌درستی در این برهه به آن پرداخته است. 
پرداخت به فراماسونری، ابتذال فرهنگی، موسیقی‌گرایی، معنویت‌های سکولار، فمینیسم، ناسیونالیسم ‌افراطی، تکثرگرایی دینی و فرقه‌های ضددینی (تصوف، وهابیت. بهاییت و شیطان‌پرستی) از عناوین جلسات آینده دوره خواهد بود. 


گفتنی است، این دوره در 4 جلسه طی 4 هفته برگزار می‌شود و پس از آن، شرکت‌کنندگان با شرکت در آزمون پایان دوره موفق به دریافت گواهی‌نامه می‌شوند.  
 

کلید واژه ها: فرهنگی خسروپناه سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی جریان شناسی ضد فرهنگ ها


نظر شما :