دوره دانش‌افزایی « جریان شناسی ضدفرهنگ‌ها» به پایان رسید

آخرین جلسه از دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» به پایان رسید و آزمون پایان دوره، روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.
دوره دانش‌افزایی « جریان شناسی ضدفرهنگ‌ها» به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، آخرین جلسه از دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها»  در روز چهارشنبه، 23 آذر ماه به همت مرکز فرهنگی - دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان ایران برگزار شد.

این دوره آموزشی بر مبنای کتاب «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» نوشته دکتر عبدالحسین خسروپناه و با تدریس ایشان طی چهار هفته به‌صورت مجازی برگزار شد و با برگزاری آخرین جلسه در روز چهارشنبه 23 آذرماه، به اتمام رسید.
این دوره مورداستقبال معاونان فرهنگی، اعضای هیئت‌علمی، رؤسا و مدیران مراکز و سازمان‌های جهاددانشگاهی قرارگرفت. آزمون پایان دوره در هفته جاری برگزار خواهد شد که تمامی شرکت‌کنندگان موظف به شرکت در آزمون هستند و پس از کسب حدنصاب نمره قبولی، موفق به دریافت گواهی‌نامه خواهند شد. اخذ این گواهینامه به منزله یک امتیاز در آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی است. 

گفتنی است موضوعاتی چون فراماسونری، ابتذال فرهنگی، موسیقی‌گرایی، معنویت‌های سکولار، فمینیسم، ناسیونالیسم ‌افراطی، تکثرگرایی دینی و فرقه‌های ضددینی (تصوف، وهابیت. بهاییت و شیطان‌پرستی) و ... از عناوین جلسات بودند که به‌عنوان منبع آزمون مورداستفاده قرار می‌گیرند.  این آزمون در روز چهارشنبه 30 آذرماه از ساعت 9 تا 15 در سایت رویتاب به آدرس www.roytab.ir  برگزار خواهد شد.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.isojd.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66978000(021) تماس بگیرند.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی عبدالحسین خسروپناه فرهنگ


نظر شما :