انتشار ویدیومقاله یادواره شهید دانشجو بهروز فلاحت‌پور

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر با هماهنگی مرکز فرهنگی–دانشجویی امام، ولایت‌ فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان ایران ویدیومقاله یادواره شهید دانشجو بهروز فلاحت‌پور را منتشر کرد.
انتشار ویدیومقاله یادواره شهید دانشجو بهروز فلاحت‌پور

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران به نقل از ایسنا در دانشگاه هنر، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر با هماهنگی مرکز فرهنگی–دانشجویی امام، ولایت‌ فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان ایران، به مناسبت اولین دوره طرح یاد یار در جهت شناسایی و تجلیل از شهدای دانشجو، اقدام به تولید ویدیومقاله یادواره شهید دانشجو بهروز فلاحت‌پور نمود. بهروز فلاحت‌پور در سال‌های دفاع مقدس به عنوان فیلم‌بردار به ثبت و مستندسازی وقایع جبهه‌های جنگ مشغول بود. وی از سال 1366 وارد گروه تلویزیونی جهاد سازندگی شد و سابقه تصویربرداری چند قسمت از مجموعه روایت فتح و همکاری با شهید آوینی از فعالیت‌های مهم وی است. شهید فلاحت‌پور زمانی که دانشجوی رشته سینمای دانشگاه هنر بود، برای فیلم‌برداری مجموعه سه نسل آواره راهی لبنان شد و در سال 1371 طی بمباران جنگنده رژیم صهیونیستی، به شهادت رسید.
گفتنی است طرح هماهنگ "یاد یار" که به تجلیل از شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری می‌پردازد، توسط سازمان دانشجویان ایران و همکاری 18 واحد استانی در سراسر کشور بر اساس آیین نامه معینی در سال تحصیلی 1401-1402 برگزار می‌گردد. 
 

کلید واژه ها: شهید شهید بهروز فلاحت پور دانشگاه هنر جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :