اولین دوره طرح هماهنگ «یاد یار» همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان برگزار شد

اولین دوره طرح هماهنگ «یاد یار» همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، همزمان با دهه فجر، سازمان دانشجویان استان گیلان  به سراغ معرفی و تجلیل از شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهر رشت، مهدی(حامد) کوچک زاده رفته است.
سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان با همراهی اعضای فعال مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، پس از گفتگو با افراد مطلع و جمع آوری مستندات جهت شناسایی و بررسی زندگینامه این شهید بزرگوار به منظور ادای احترام در سالروز شهادت این شهید دانشجوی مدافع حرم که مصادف با دهه فجر بود، مراسم عطرافشانی مزار شهید و همرزمانش را نیز اجرا کرد. 
شهید مهدی (حامد) کوچک زاده متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان رشت است که روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسید. تحصیلاتش نیز کارشناسی علوم سیاسی بود.
گفتنی است، طرح ملی یادیار، در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف صیانت و تجلیل از یاد و نام شهدای دانشجو و عرصه علم و آشنا کردن دانشجویان با سمبل های مبارزه و ایثار در جهت افزایش دانش و بصیرت آنان برای اولین بار در سال 1401 در حال اجرا است. 
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی شهید حامد کوچک زاده شهید استان گیلان


نظر شما :