برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی «رسم انتخاب» توسط شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰ کد : ۳۰۷۹ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی «رسم انتخاب» توسط شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سلسله کارگاه‌های «کوله پشتی دانشجو» با عنوان «رسم انتخاب» توسط سازمان دانشجویان جهادد انشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
علی اکبر مراتی، رییس جهاد دانشگاهی واحد امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها در ادامه سلسله جلسه‌های کوله پشتی دانشجو و پس از طرح مباحث پیرامون مهارت‌های ارتباطی، با موضوع «آمادگی‌های لازم پیش از ازدواج» با عنوان رسم انتخاب برگزار می‌شود.
این کارگاه ها در ۵ جلسه با حضور حجت الاسلام محمد برمایی، کارشناس مطرح و با سابقه خانواده در صدا و سیما  با عناوین آینده‌نگری و مهیا شدن برای انتخاب؛ چالش‌ها و تناسب شخصیتی در انتخاب؛ ارتقاء سواد و شناخت بلوغ‌های لازم برای ازدواج؛ جایگاه عشق، تناسب سنی و نقش خانواده و فرآیند حل چالش‌های آشنایی و خواستگاری، در تاریخ ۲۴ بهمن، ۱، ۲، ۸ و ۹ اسفندماه در ۵ جلسه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در محل آمفی تئاتر مولانا (مرکزی) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


شرکت در این جلسه‌ها برای کلیه دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر آزاد است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر شماره ۶۶۹۵۰۹۸۱ داخلی ۱۰۳ تماس گرفته و جهت ثبت‌نام رایگان به roytab.ir/kooleposhti مراجعه نمایند.
 

کلید واژه ها: کوله پشتی جهاددانشگاهی دانشگاه امیرکبیر سازمان دانشجویان ایران حجت الاسلام محمد برمایی


نظر شما :