برگزاری مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور ۱۱ تیم دانشجویی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
برگزاری مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با ۸ گزاره مصوب از دبیرخانه مناظره انجام شد. در مناظره بین تیم «تکاپو» و تیم «کاشفان» با گزاره "اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به افزایش فرزندآوری منجر می‌شود" تیم «کاشفان» به عنوان تیم مخالف این گزاره برنده این مناظره شد.
تیم «ذره‌بین» و «رایزن» با گزاره "دولت در ایران برای حفظ امنیت و ثبات کشور باید سبک زندگی متفاوت با ارزش‌های خود را بپذیرد" به مناظره پرداختند و تیم موافق «ذره‌بین» برنده این مرحله شد.
در پایان تیم «پویندگان راه سینا» به‌عنوان تیم موافق با تیم «شریف» به عنوان تیم مخالف، در گزاره "قدرت بازدارندگی ایران با توان موشکی متعارف تأمین شده است"؛ به مناظره پرداختند و تیم شریف نیز پیروز این مرحله از رقابت شد.
 هیات داوران این مرحله از مسابقات، دکتر الهام باقری، دکتر تهمینه شاوردی؛ هیئت‌علمی پژوهشکده علوم‌انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و دکتر مهناز نیلساز؛ مدرس و پژوهشگر در حوزه سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بودند.


مرحله نیمه نهایی و فینال مرحله دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.


گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران همت مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران و همکاری شعب سازمان دانشجویان ایران و معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

 

کلید واژه ها: علوم پزشکی شهید بهشتی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران مناظره دانشجویی مناظره


نظر شما :