بازدید دانشجویان دانشگاه هنر از «کارگاه نوآوری هفت‌وهشت» در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر

سازمان دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی هنر، در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر، اردوی رایگان بازدید دانشجویان از «کارگاه نوآوری هفت‌وهشت» را برگزار می‌کند.
بازدید دانشجویان دانشگاه هنر از «کارگاه نوآوری هفت‌وهشت» در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد هنر، در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر، بازدید دانشجویان از «کارگاه نوآوری هفت‌وهشت» را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سازمان دانشجویان شعبه دانشگاه هنر، بازدید از «کارگاه نوآوری هفت‌وهشت» واقع در کارخانه نوآوری آزادی را در قالب هجدهمین طرح ملی ایران مرز پرگهر در تاریخ 24 اردیبهشت ‌ماه سال جاری با هدف آشنایی دانشجویان هنر و دیگر دانشجویان علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی رشته‌های هنر، معماری و شهرسازی برگزار می‌کند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این بازدید رایگان می‌توانند مشخصات خود را به شماره 09024263005 یا آیدی isojdart در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام ارسال کنند. 
گفتنی است، طرح ایران مرزپرگهر هر ساله با هدف بازدید نظام‌مند دانشگاهیان از مقاصد فناورانه، تاریخی و طبیعی کشور و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. این اردو درراستای اجرای این طرح ملی و با هدف مهارت افزایی و آشنایی دانشجویان با بازار کار حوزه تخصصشان برگزار می‌شود. 
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشگاه هنر طرح ایران مرز پرگهر


نظر شما :