برگزاری سلسله نشست‌های دانشجویی توسط سازمان دانشجویان شعبه استان زنجان

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۳۱۵۳ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
برگزاری سلسله نشست‌های دانشجویی توسط سازمان دانشجویان شعبه استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سلسله نشست‌های دانشجویی باشگاه علمی و‌ فرهنگی دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود. این سلسه نشست‌های دانشجویی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه در باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های دانشجویی پیرامون موضوعاتی همچون شرح مثنوی معنوی، تفسیر فلسفی، معیارهای انتخاب شریک زندگی و حیات طیبه در پرتوی نهج البلاغه و همچنین زمینه‌های مشابه برگزار می گردد.  
بی تردید اولین قدم در راه اصلاح یک جامعه, اصلاح فرهنگی آن است. نقش فرهنگ چنان برجسته و حیاتی است که بی اغراق می توان آن را حیات دهنده یک جامعه نامید، به گونه ای که پیشرفت در همه ابعاد اقتصادی, سیاسی و صنعتی بدون توجه به بعد فرهنگی نمی تواند موجبات تعالی جامعه را فراهم سازد از این رو برگزاری سلسله نشست‌های با محوریت فرهنگی-تربیتی نقش به‌سزایی در تقویت ارزش‌های معنوی و فردی خواهد داشت.
 همچنین در این میان دانشگاه نقشی خطیر در شکل دهی فرهنگ بر عهده دارد، چرا که مأمن فرهنگ سازی بوده است. دانشگاه به مثابه موتور محرکه ای است برای توسعه جوامع تا از این طریق احساس توانمندی، شایستگی و خودباوری فرهنگی را به کالبد جامعه تزریق نماید. ایجاد انگیزه و پویایی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشــجویان و به تبع آن مشارکت دانشجویان در ایــن برنامه ها زمینـه تعالی فرهنگی و کارکرد بهتر در محیط‌های فرهنگی و اجتماعی دانشــجویان را فراهم می ســازد. 
گفتنی است این سلسله نشست ها از هفته اول اردیبهشت تا پایان خرداد ماه سال 1402 در محل باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار می‌گردد. 

کلید واژه ها: استان زنجان سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :