تیم دانشجویی «آیروس» قهرمان مرحله منطقه‌ای شرق و شمال کشور در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

تیم دانشجویی «آیروس» قهرمان مرحله منطقه‌ای شرق و شمال کشور در یازدهمین دوره مسابقات  ملی مناظره دانشجویان ایران شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه با برگزاری مسابقات رده‌بندی منطقه شرق و شمال کشور به میزبانی استان خراسان رضوی به کار خود پایان داد.
در این مسابقات ابتدا در مرحله رده‌بندی تیم آفتاب از استان اصفهان موفق شد با پیروزی بر تیم اوج از استان یزد عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.
در ادامه و در مناظره پایانی این رقابت‌ها، تیم آیروس از استان خراسان رضوی موفق شد در مناظره‌ای با گزاره «شکست صنعت خودروسازی در ایران نشان داد سیاست‌های حمایت دولتی از صنعت اشتباه است.» تیم شهید دیالمه از استان مازندران را شکست دهد و به عنوان تیم قهرمان این رقابت‌ها، همراه تیم شهید دیالمه به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کند.

لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم برگزیده استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران شرکت کردند و بیش از ۲۰ تن از اعضای هیئت علمی عهده‌دار داوری مناظرات دانشجویان بودند.
 

 

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی مناظره جهاددانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان ایران استان اصفهان استان یزد استان‌کرمان استان‌سمنان استان‌خراسان رضوی استان خراسان شمالی استان مازندران استان گلستان


نظر شما :