بازدید از« کارخانه نوآوری آزادی » در قالب هجدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" توسط شعبه سازمان دانشجویان واحد هنر

بازدید از« کارخانه نوآوری آزادی » در قالب هجدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" توسط شعبه سازمان دانشجویان واحد هنر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، هجدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
در این بازدید جمعی از دانشجویان رشته‌های معماری و شهرسازی، طراحی پارچه و لباس، صنایع‌دستی، تصویرسازی، گرافیک، سینما، تئاتر و عکاسی دانشگاه هنر حضور داشتند و از کارخانه نوآوری و محل فعالیت گروه‌های نوآور و استارت‌آپ‌های هنری شاغل در آن دیدن کرده و به گفتگو با ایشان پرداختند.
در طی این بازدید، مهناز علیزاده دستیار مدیرعامل استودیو هفت و هشت، درباره تاریخچه، نحوه شکل‌گیری، امتیازات فناورانه و امکانات اشتغال‌زایی این مجموعه برای دانشجویان حاضر صحبت کرد.
کارگاه نوآوری هفت و هشت در چند سال اخیر به عنوان یک شتاب‌دهنده در حوزه کسب‌وکار رشته‌های هنری، به رشد و پیشرفت چندین کسب‌وکار نوپا سرعت بخشیده و به شبکه‌سازی و ارتباطات مؤثر آن‌ها کمک کرده است.
گفتنی است، طرح ایران مرز پرگهر هر ساله با هدف بازدید نظام‌مند دانشگاهیان از مقاصد فناورانه، تاریخی و طبیعی کشور و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. این اردو در راستای اجرای این طرح ملی و با هدف مهارت‌افزایی و آشنایی دانشجویان با بازار کار حوزه تخصصشان توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار شد.

گفتنی است، طرح ملی ایران، مرزپرگهر هر ساله با هدف بازدید نظام‌مند دانشگاهیان از مقاصد فناورانه، تاریخی و طبیعی کشور و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. این اردو در راستای اجرای این طرح ملی و با هدف مهارت افزایی و آشنایی دانشجویان با بازار کار حوزه تخصصشان برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: ایران مرز پرگهر سازمان دانشجویان ایران دانشگاه هنر کارخانه نوآوری آزادی


نظر شما :