گروه دانشجویی "شهید دیالمه" قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۶ کد : ۳۲۲۴ اخبار سازمان گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
گروه دانشجویی "شهید دیالمه" قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با رقابت دو تیم راه یافته به مرحله نهایی «شهید دیالمه» از استان مازندران و «جهاد علمی» از استان اصفهان روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. در این مناظره دو گروه با گزاره "مشارکت در انتخابات به معنای تایید نظام سیاسی است" با یکدیگر به رقابت پرداختند. 
دکتر عبدالله گنجی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی ، دکتر عباسعلی رهبر، استاد دانشگاه علامه طباطبایی ، دکتر علیرضا کلانترمهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و عضو هیات علمی این نهاد و دکتر روح الله نصرت استاد دانشگاه تهران داوران این مناظره بودند. همچنین دکتر سیدحامد موسوی و دکتر روح الله نصرتی به عنوان داور نکته یاب و دکتر لیلا سنگی به عنوان داور انتخاب سخنران برتر در این مناظره بودند. حسین جلالی، هانیه روشن منش و صابر نیکنام نیز به عنوان داوران دانشجویی در این مناظره حاضر بودند.
لازم به ذکر است، عابده آقاجانپور، زهرا پروانه، علیرضا غلامی، امیرمحمد تفاوت اعضای گروه "شهید دیالمه" بودند که  با کسب 168.25 امتیاز به عنوان گروه قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران انتخاب شدند و اسماعیل شیری، زهرا دهقانی، افسانه احمدی و مهدی فنائی اعضای گروه "جهادعلمی"را تشکیل می دادند که با کسب 154.75 امتیاز به عنوان نائب قهرمان یازدهمین این رقابت ها انتخاب شدند. 
همچنین با رای داوران، گروه دانشجویی "مکتب شهید چمران" به عنوان تیم برگزیده اخلاق و اسماعیل شیری به عنوان سخنران برتر در این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران انتخاب شدند. نرگس معالی از استان خراسان رضوی، ابراهیم کمالی و سمیرا قاسمی از استان اصفهان به عنوان دبیران اجرایی برتر انتخاب شدند.

  

مشاهده متن مناظره

مشاهده گزارش تصویری

کلید واژه ها: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :