رقابت ۲۲ تیم در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در همدان

رقابت ۲۲ تیم در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در همدان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با رقابت ۲۲ تیم دانشجویی توسط شعبه سازمان دانشجویان استان همدان برگزار خواهد شد که این تعداد در مقایسه با سال گذشته ۸۳ درصد افزایش یافته است.
فاطمه عزیزی‌هرمز معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان افزود: سال گذشته ۱۲ تیم از دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان در این مسابقات شرکت داشتند. امسال تیم‌هایی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، صنعتی، بوعلی‌سینا، فرهنگیان، علمی- کاربردی و حوزه علمیه برادران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این دوره ۲۲ مسابقه مناظره با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود و در هر مسابقه سه داور عضو هیأت علمی دانشگاه‌های استان داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات روز پنجشنبه ۲۳ آذر در سالن سینمای دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار خواهد شد و تیم برگزیده آن به مرحله کشوری راه می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه اجرای این مسابقات بر عهده سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است، بیان کرد: این مناظرات با هدف تقویت فرهنگ گفت‌وگو و افزایش قدرت استدلال و ترویج مطالعه در بین دانشجویان برگزار می‌شود و مناظره فرصتی برای یادگیری در بین دانشجویان خواهد بود.
عزیزی‌هرمز با بیان اینکه فراخوان شرکت در مسابقه آبان‌ماه منتشر شده و تیم‌های ثبت‌نام‌کننده در کارگاه آشنایی با اصول و فنون مذاکره شرکت کرده و با مبانی مسابقات آشنا شدند، گفت: جایزه تیم نخست این دوره از مسابقات سه میلیون و تیم دوم دو میلیون تومان است.

کلید واژه ها: استان همدان سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :