انتشار شماره چهارم کتابچه «ارتباط بدون خشونت» توسط کانون جهش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۶ کد : ۳۱۲۸ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
انتشار شماره چهارم کتابچه «ارتباط بدون خشونت» توسط کانون جهش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، چهارمین نسخه کتابچه ارتباط بدون خشونت توسط کانون جهش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان با همکاری معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان منتشر شد.
انسان امروز به دلیل چالش های زندگی روزمره، در روابط خود با خشونت رفتار می کند و وقتی بعد از مدتی روابط عاطفی، دوستانه، تحصیلی، شغلی و خانوادگی خود را از دست می دهد به فکر یافتن راه چاره می افتد و احساس تنهایی می کند. در این کتابچه که چهارمین شماره از مجموعه کتابچه های ارتباط بدون خشونت است، به شیوه ابراز احساس خشم، حل تعارض و میانجی گری، استفاده از قدرت با هدف حمایت پرداخته شده است.

لازم به ذکر است، تهیه و تدوین سلسله کتابچه های ارتباط بدون خشونت که در طول سال 1401 به صورت فصلی در سامانه یکپارچه رویدادهای فرهنگی رویتاب منتشر شده است را فاطمه فدایی(کارشناس ارشد روانشناسی) و مهیار ارض پیما(کارشناس ارشد روانشناسی) به عهده داشته اند.
کتابچه الکترونیکی فوق در سایت رویتاب منتشرشده و علاقمندان می توانند جهت مطالعه و دریافت به این آدرس https://roytab.ir/ketabchekhooshunat مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی کتابچه «ارتباط بدون خشونت» استان گیلان


نظر شما :