شرکت دانش بنیان "بهسازان آب و خاک کادوس" مقصد سومین برنامه از بازدیدهای طرح ملی «ایران، مرزپرگهر» در استان گیلان

۰۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۲۶۲ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
شرکت دانش بنیان "بهسازان آب و خاک کادوس" مقصد سومین برنامه از بازدیدهای طرح ملی «ایران، مرزپرگهر» در استان گیلان

سومین برنامه از بازدیدهای طرح ملی «ایران، مرزپرگهر» در قالب بازدیدهای آچار(شرکت‌های دانش بنیان) در روز سه شنبه ۲۷ تیر۱۴۰۲ با بازدید از شرکت دانش بنیان "بهسازان آب و خاک کادوس" برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سومین برنامه از بازدیدهای طرح ملی «ایران، مرزپرگهر» در قالب بازدیدهای "آچار" روز سه شنبه ۲۷ تیر۱۴۰۲ با  بازدید از شرکت دانش بنیان "بهسازان آب و خاک کادوس"برگزار شد. باتوجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد و توسعه اقتصاد دانش بنیان و نقشی که می تواند در راهنمایی دانشجویان داشته باشد، بخشی از بازدیدهای هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» در سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان‌گیلان با عنوان"آچار" برای بازدید از شرکت‌های دانش بنیان موفق اختصاص داده شد تا دانشجویان بتوانند با ایده پردازان، مدیران و نوآوری ها آشنا شده و اعتماد‌بنفس، خلاقیت را در خود ایجاد و پرورش دهند. بر این اساس سازمان دانشجویان استان گیلان سومین برنامه این طرح را به بازدید از شرکت دانش بنیان "بهسازان آب و خاک کادوس" در استان گیلان با حضور دانشجویان اختصاص داد. این شرکت با هدف فعالیت در صنعت آب، فاضلاب و مهندسی محیط زیست تاسیس شده است و در زمینه تصفیه آب، تصفیه فاضلاب و مدیریت پسماند فعالیت دارد. از جمله توانمندی‌های شرکت آب و خاک کادوس، داشتن گروه‌های پژوهشی، آزمایشگاه پایلوت، آزمایشگاه آنالیز کیفی آب و پساب، طراحی ده‌ها طرح در حوزه تصفیه و بازچرخانی انواع پساب شهری، صنعتی، بیمارستانی و آب‌های کشاورزی، ارزیابی زیست محیطی، مدیریت پسماند و کاهش آلودگی هوا است.
گفتنی است، طرح ملی «ایران، مرزپرگهر» هر ساله با هدف بازدید نظام‌مند دانشگاهیان از مقاصد فناورانه، تاریخی و طبیعی کشور توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. این اردو در راستای اجرای این طرح ملی و با هدف مهارت افزایی و آشنایی دانشجویان با بازار کار حوزه‌های تخصصی برگزار می‌شود.
 

کلید واژه ها: استان گیلان سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی ایران مرز پرگهر


نظر شما :