جلسه کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام(ره) برگزار شد

جلسه کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام(ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، اولین جلسه کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد. 
دکتر سید احمد حسینی مسئول این کمیته در این جلسه که در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: ماموریت اساسی و مهم این کمیته و دستگاه‌های عضو، بررسی و تدوین راهبردهایی برای تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام در طول سال و و برنامه‌ریزی برای بزرگداشت حضرت امام در ایام سالگرد آن بزرگوار می‌باشد. 
وی افزود: باید در گام اول معلمان و مدیران مدارس با اندیشه ها و افکار امام(ره) آشنا و آنگاه این شناخت را بنحوی هنرمندانه و ظریف به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان منتقل کنند و انجام این تکار نیازمند تدوین یک برنامه راهبردی در آموزش و پرورش است.
در این جلسه دکتر جعفرپور از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، دکتر فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان از جهاددانشگاهی، آقای کشاورزی از وزارت آموزش و پرورش، آقای گلسرخی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر جلیلی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دکتر عباسی از دانشگاه علمی و کاربردی، دکتر هادی‌نژاد از دانشگاه فرهنگیان، دکتر هاشمی از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صمیمی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، خانم ثقفی از هلال احمر، آقای سبزی‌پور از دانشگاه پیام نور و آقای شیروی از سازمان بسیج اساتید به بیان دیدگاه و نظرات خود در خصوص چگونگی تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مدون و مستمر و سالانه و نیز مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام پرداختند. 
دکتر فریدزاده در این جلسه، ضمن انتقاد از عدم مشارکت و همراهی مرکز تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در طراحی و اجرای برنامه‌های مرتبط خواستار برگزاری جلسات کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان در طول سال تحصیلی شد و تشکیل جلسات در مواقع خاص مانند سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را کافی ندانستند. وی همچنین در خصوص تعیین جایگاه کمیته از منظر سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اجرایی نکاتی را مطرح کردند. 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران رضا فریدزاده جهاددانشگاهی ستاد ارتحال امام خمینی امام خمینی


نظر شما :