جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۱ کد : ۳۵۲۰ اخبار سازمان مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی
جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال حضرت امام  خمینی(ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، جلسه کمیته دانشگاهیان ستاد ارتحال حضرت امام(ره) با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد. 
در این جلسه که به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها برگزار شد، دکتر فریدزاده  نماینده جهاددانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، ضمن تشکر از زحمات برگزار کننده های این برنامه در سال گذشته عنوان کرد: ما در سال گذشته به لحاظ پوشش خبری آنگونه که باید موفق عمل نکردیم که انشالله امسال با حضور ظرفیت ایسنا و ایکنا این مساله را پوشش خواهیم داد. 
وی پیشنهاد داد با توجه به اینکه این ایام نزدیک سالروز آزادسازی خرمشهر می باشد، در برنامه‌ها،برنامه ای هم جهت یادآوری این روز باشکوه در نظر گرفته شود. 
فریدزاده همچنین گفت: امسال تلاش ما این است که بتوانیم علاوه بر  حضور دانشجویان در این برنامه ها، شاهد همراهی مسئولان کشوری در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها باشیم. 
 وی ادامه داد: نکته دیگری که لازم می دانم به آن بپردازم این است که ما سال پیش یک سخنران برای برنامه داشتیم و امسال پیشنهاد می دهیم که مقدمات حضور حداقل 2 یا 3 سخنران مطرح در برنامه را فراهم کنیم.
گفتنی است ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) با حضور دانشگاهیان و دانشجویان، روز دوشنبه 7 خردادماه در حسینیه جماران و همچنین مراسم تجدید بیعت دانشجویان با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور مسئولان و مقامات کشوری روز 9 خردادماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی امام خمینی ستاد ارتحال امام خمینی


نظر شما :